Genel Bomba geliyor bomba !!! 23 Ekim 2010 Alcofribas 6 Yorum Çok az bir süre kaldı… Hazırlıklı olun… Türk Retro dünyasını güzel günler bekliyor!
Maalesef böyle bir imkan yok. Emeği geçen diğer arkadaşlara ayıp olur. Az biraz sabır, çok çok az kaldı.
Bombayı göremeden meraktan çatlamamak için en azından bir ipucu yok mu ?
Maalesef böyle bir imkan yok. Emeği geçen diğer arkadaşlara ayıp olur. Az biraz sabır, çok çok az kaldı.
bende meraklandım hadi hayırlısı.. umarım oyunlarla ilgilidir yada eski bir dost olsun..
“Tagged with: bomba, retro, kic”
evet nerde bu bomba?
Biraz daha sabır! Bombacımızın eli biraz ağır çıktı.