“Bomba geliyor bomba !!!” üzerine 6 yorum

  1. Bombayı göremeden meraktan çatlamamak için en azından bir ipucu yok mu ?

  2. Maalesef böyle bir imkan yok. Emeği geçen diğer arkadaşlara ayıp olur. Az biraz sabır, çok çok az kaldı.

  3. bende meraklandım hadi hayırlısı.. umarım oyunlarla ilgilidir yada eski bir dost olsun..

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir