Çizgi-Tagem kapanıyor!

Tarihe bir not düşmek adına bunu da bloga ekliyorum.

Hiçbir faydalı iş bu memlekette cezasız kalmaz! Belki henüz haberiniz olmamıştır.

http://www.cizgi-tagem.org

http://www.teknoseyir.com/87259/niyazi-saral-ile-cizgi-tagemin-kapanmasi-uzerine-roportaj

Bu da hatıra olarak kalsın:

Çizgi TAGEM

Sanırım yakında Teknoseyir’i de RTUK’e bağlarlar. Ondan sonra hep beraber okuruz: Gömleğinin yaka düğmesi açık kalan LP, kanalın 138bin lira ceza almasına neden oldu!

Ondan sonra biz de şaşkın şaşkın deriz ki:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir